Gyártók
Újdonságok tovább
Gyorskeresés
Legkedveltebb termékek
Szállítás és Garancia

Szállítási határidő általánosan a megrendeléstől számított max. 30 nap. A megrendelést visszaigazoló válaszlevélben mindig tudatjuk a Kedves vásárlóval a szállítás várható pontos dátumát.

A megrendelt árut a GLS és a DPD futárszolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy.

Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt.stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a megrendelést illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.

Amennyiben a megrendelt termékek elfogynak, úgy Önt erről tájékoztatjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket több csomagban tudjuk csak elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékek szállítási információit.

A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Kérjük, ossza meg velünk véleményét, észrevételét, hogy ezzel is növelni tudjuk munkánk hatékonyságát és vevőink elégedettségét. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.

A szállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe, külföldi megrendelések teljesítésével kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Személyes vásárlási lehetőség

A 4x4planet üzletében a webshop-ban szereplő termékeknek csak egy része található meg, a többi termék a helyszínen megrendelhető. Kérjük látogasson el címünkre, hogy személyesen is meggyőződhessen az áruk kiváló minőségéről.

Címünk: 2700 Veszprém, Budapesti út 30.
Telefon/fax: 06 30 587-2722
Nyitva tartás: hétköznap: 10-18 óráig

Garancia

Garanciát adunk minden általunk forgalmazott termékre az átadástól számított 12 hónapig. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követő 3 munkanapon belül ügyfélszolgálatunkon még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.

A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Kérjük kiemelten vegye figyelembe a következőket:

  • - A terméket eredeti, sértetlen állapotában a visszárulevéllel vagy számlamásolattal együtt visszaküldheti címünkre. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatosan felmerülő költségek a vásárlót terhelik.
  • - A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi. Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére. Cserére vonatkozó igénye esetén kérjük, hogy a visszáru-levél hátoldalán lévő megrendelőlapra szíveskedjen ráírni új megrendelését (cikkszám, méret megjelölésével), amelyet az eredeti feltételeink mellett regisztráltunk, és a kért árut Önnek megküldjük. A megrendelőlap mellé kérjük hiánytalanul, töltse ki a mellékelt reklamációs űrlapot! A számlázással, adminisztrációval kapcsolatos adatok kitöltésében a számla nyújt segítséget. Amennyiben a megrendelőlap nem kerül kitöltésre, úgy a visszaküldött termék vételárát küldjük ki az Ön részére, vagy a megadott bankszámlára. Az összeget haladéktalanul, az elállást követően, legkésőbb 30 napon belül a 4x4motor köteles visszatéríteni. Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát postázzuk, illetve átutaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra.
  • - Amennyiben a termékről felbontás után a postai kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Utánvétellel és portóval feladott csomagokat a 4x4motor technikai okokból nem tudja elfogadni.

Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.

Folytatás
 










2801758 lapletöltés 2007. december 5. szerda óta